Twitter

Twitpic / Photo&Video

Update

Szeva new Blogom!!! Erre a váltásra lehet csak nekem volt szükségem...:) De ez a legkevesebb most...:) valahogy úgy vettem észre ez a blog praktikusabb és gyorsabban fejlődik, viszont nem kizárt részemről, hogy nem folytatom a másikat :) még véltlenül sem kizárt..Bár ebben igen csak más dolgok lesznek benne...és éppen ezért lehet ennek a linkjét kevesebbet fogjátok látni...:) :D De igérem, hogy megpróbálok minnél érdekesebb storykat és dolgokat megírni nektek :) :D ;) Egyenlőre ennyit... és nagyon örülök azoknak kik eddig is olvasták a Blogomat köszönöm a visszajelzéseket és a támogatásokat. :) nagyon jól esik. üdv. Zoli Pápá

videóim

Update...

2010.10.14. 16:05 | Zolikaee | Szólj hozzá!

Szeva!!!

 




Welcome to the new Zolikaee Blog!
 Remélem nem baj senkinek, hogy megváltoztott a Blogom.
Megteszek minden tőlem telhetőt, hogy itt is érdekesen és hangulattal teljesen 
teljesen az a pár perc még elolvassátok.
Köszönöm a vissza jelzéseket és a támogatásokat a Blogommal kapcsolatban nagyon jó érzés!!!!!

Na de milyen is volt a tegnap este....??? :D
   Maradjunk annyiban, hogy remélem Pénteken a Szombathelyen jobb estében fogok részesülni, bár a mai is felejthetetlen volt számomra.
A csoporttársam egyik ismerőse eljött Győrből // Kata //. Ezzel nincs is semmi baj 
csak a Gigi csoporttársam azt mondta nekem még a hét elején, hogy "Kata ugyan olyan mint ő..." Na én ezt nem gondoltam komolyan, mondom két ugyan olyan ember úgy sem lesz.
Még ha külsőre nem is voltak egyformák de...Belül...elmondhatom, hogy nem láttam még ekkora hasonlóságot agyilag....:) :D Beszéd minden egyes része a gondolkodás nagy része megegyezett. Legjobb Női kajakos párost alkották volna :D :)
Fergeteges egy ilyen összhangot látni.
Na de akkor be is számolnék, hogy mit műveltünk mi az este folyamán vagyis inkább én  mit láttam :D :)
Készülődés:

 

Nem semmi ahogy ők ketten eltudnak készülni...Kicsit fordítva csinál a Gigi egykét dolgot amit az ember lehet, h logikusan csinálna...De lehet, hogy erre flee ez a divat... :) :D :)
Kata az logikusan készült..csak utána ne adjatok semmi oylat a kezébe amivel még összekenheti magát... :D :)
De minden tiszteletem a két leányzó előtt... :) (Y) :)

Majd a ""buliban"", hogy ne unatkozzanak nekiálltak különböző Projekteken dolgozgatni. 


Amik részben sikerültek Részben nem. :)
Majd azért ennek a party szerű dolognak is voltak jóó részei....volt egykét szám amit igazán szerettem
De ezek között is igazán ez villantotta fel az elmémet csak sajnos nem ebben a verzióban amit itt hallhattok.


de nagyon örültem neki... :) 
Majd befejeződött az este....Pihenés és alvás lett a vége...
Persze Már Most A Szombathelyi Estémet Tervezem Alakítom. :)
És a jövőhét Péntekit is tervezgetem és ebben egy ismerősöm is segít Krisztina...akinek ezúton is szeretném megköszönni. :)
És reméljük összejön amit terveztünk.

Elérhetőségeken dolgozom hiszen itt jóval több a lehetőség megadni...És remélem sikerül is majd ezt szolgáltatnom nektek.
good bye :)
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zolikaee.blog.hu/api/trackback/id/tr932371851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása