Twitter

Twitpic / Photo&Video

Update

Szeva new Blogom!!! Erre a váltásra lehet csak nekem volt szükségem...:) De ez a legkevesebb most...:) valahogy úgy vettem észre ez a blog praktikusabb és gyorsabban fejlődik, viszont nem kizárt részemről, hogy nem folytatom a másikat :) még véltlenül sem kizárt..Bár ebben igen csak más dolgok lesznek benne...és éppen ezért lehet ennek a linkjét kevesebbet fogjátok látni...:) :D De igérem, hogy megpróbálok minnél érdekesebb storykat és dolgokat megírni nektek :) :D ;) Egyenlőre ennyit... és nagyon örülök azoknak kik eddig is olvasták a Blogomat köszönöm a visszajelzéseket és a támogatásokat. :) nagyon jól esik. üdv. Zoli Pápá

videóim

egy Szemszög.

2010.11.07. 20:13 | Zolikaee | Szólj hozzá!


Ladies and Gentlemen! 

Ezt a Blogot már hétvége előtt meg kellett volna írnom. Azonban mint látjátok nem írtam meg, részben a lustaságom miatt részben mer egy kispecializált témát találtam magamnak.

Napokban történtek dolgok de itt durván visszamenőleg az elmúlt hónapról lenne szó!!! 
Amiken egy kicsit eltöprengtem. 
Többek között arról is szó van akár már ismer az tudja, hogy szeretek véleményt nyílvánítani!! Elsősorban Nyugat - Magyarországról lenne szó mer itt vagyok valamilyen szinten többet, de alapvetően is lehet venni amit leírok. De most szeretném leszögezni, hogy félreértés NE essék. / MINDENHOL VANNAK KIVÉTELEK / :)
 Többnyire pont a VÉLEMÉNYEZÉSRŐL lenne szó! Nagyon jól tudom, hogy az emberek nem egyformák, másrészt mindenki másképp gondolkodik ezzel is tisztában vagyok sőt örülök is neki. Szeretem nyilvánosan is kifejteni gondolataimat és véleményemet. Bár igen érdekes dolgokat tapasztaltam meg ezzel szemben is. :) 
 Elhiszem, hogy nem mindenkivel egyezik a véleményem és a helyzetbeli álláspontom sem. 
De szerintem vagyis én ahonnan jöttem mindíg is meghallgattuk egymás véleményét még ha az nem is egyezett és megbeszéltük, hogy mi is valjában a két véleménnyel a probléma. :) Itt ez lehet csak nekem de itt kicsit másképp működik ez a rendszer....Sajnos...:( Hiszen nagyon szeretem a véleményeimet megbeszélni barátaimmal és ismerőseimmel, hiszen velük azért még is más a kapcsolatom, mint egy vadidegennel! :) Én úgy vettem észre, hogy itt Nyugat - Mo.-on támadó és sértő bántásódnak részesül a másik véleménye....:S :( Pedig én még véletlenül sem gondolok ilyenre. És itt is szeretnék minden olyan embertől elnézést kérni akit megsértettem a véleményemmel. :$
Viszont én is tanultam tőlük, hiszen volt egy aranyos beszélgetésem "(SZÁMOMRA) aranyos volt :)  " egy évfolyamtársammal. Szimplán vélemény nyilvánításnak nevezném ami történt. És mondott egy nagy igazat amit már korábban is észre vettem...volt véleményem ami ütötte az előzőt...és a megoldásán gondolkodttam vajon ez, hogy történhet ha egy érdeket, oldalt képviselek a véleményeimben még is tötték egymást? :( :S A megoldás kézen fekvő volt, bele éltem magam mind két helyzetbe így egyetértettem idővel a partnerem véleményével is amit előtte elútasítottam. :)
 
 Volt egy másik érdekes eset...Elég sokan tudják, hogy Egyetemen tanulok még pedig a Nyugat  Magyarországi Egyetemét képviselem tanulmányaim során. És egy igen érdekes véleményt kaptam egy illetőtől....:D :)
De csak is azért volt fura mivel egyetemista avgyok am nem érdekelne :D :) :D
"- Mért gondolkozok annyit??" kérdezte ő.
Azt kell mondjam ezen én is elgondolkodttam mikor feltette ezt a kérdést. :D :)
Valójában mi a F...ak kell annyit gondolkodni?? :D Mennyivel egyszerűbb lenne az élet ha nem gondolkodnék csak átadnám magam az életnek ? :) Ez tetszik nekem is :) De gondolom, hogy ő se erre gondolt. :)) De rájöttem őt nem a gondolkodás zavarta hanem, hogy fel van tüntetve a gondolkodásom menete.
Valójában ez mért is fordulhat elő??
A nyugat mo-n nem nagyon voltak, vannak olyan problémák pénzügyileg ...lelkileg biztosan más a helyzet és mindenhol van kivétel. Sajnos nekem barátaim során is volt részem tapasztalni, hogy milyen azon gondolkodni valójában mit is eszik holnap....Lehet ezér rögzült belém az, hogy gondoljam át mit teszem? :) :$ De lehet nem is kéne elmondanom mindezt? Kérem a véleményeteket ezekről!!! Privátban metaláltok :) 
Nagyon szépen köszönöm, hogy van itt is egy-két olyan ember akinek van véleménye lehet, hogy számukra ez nem fontos de egy-két ember nagyon haszonos és fontos infrmációkat tud belőle leszűrni. :) 
És nagyon remélem, hogy a jövőben is lesznek véleményei :) Köszönöm nekik :) 
És most egy videó amivel remélem sikerül felcsalni a fantáziátokat. :) ;) 
----------Jegyzem meg készül az új mixem ;)-----------------
előző mixem letölthetősége: www9.zippyshare.com/v/67256212/file.html
A letöltés ingyenes természetesen :)

És utolsó sorban egy videóval szeretnék kedveskedni nektek amit az előbb írtam :)

goood bye alll!!! :) ;) köszönöm az eddigi támogatást :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zolikaee.blog.hu/api/trackback/id/tr212432032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása