Twitter

Twitpic / Photo&Video

Update

Szeva new Blogom!!! Erre a váltásra lehet csak nekem volt szükségem...:) De ez a legkevesebb most...:) valahogy úgy vettem észre ez a blog praktikusabb és gyorsabban fejlődik, viszont nem kizárt részemről, hogy nem folytatom a másikat :) még véltlenül sem kizárt..Bár ebben igen csak más dolgok lesznek benne...és éppen ezért lehet ennek a linkjét kevesebbet fogjátok látni...:) :D De igérem, hogy megpróbálok minnél érdekesebb storykat és dolgokat megírni nektek :) :D ;) Egyenlőre ennyit... és nagyon örülök azoknak kik eddig is olvasták a Blogomat köszönöm a visszajelzéseket és a támogatásokat. :) nagyon jól esik. üdv. Zoli Pápá

videóim

"ez nem egy hétvége, hanem... A Hétvége!!!!"

2010.12.05. 21:51 | Zolikaee | Szólj hozzá!

Szeva minden kedves olvasó! :) 

Elős sorban Szeretném megköszönni a visszajelzéseket mind a Bloggal kapcsolatban és mind a Mixel kapcsolatban.
Fantasztikus...Főleg, hogy ezeket az ország elég sok részéről megkapom pl: Debrecen, Albertirsa, Budapest <3 , Békésszentandrás,....és még írhatnám...:) 
köszönöm szépen mindenkinek és remélem tudja mindenki h kire gondolok ezek alatt...:) :$ :) 

A mostani blogom inkább egy vagy "A" leányzóról szólna! 
 Hatalmas, hogy az embernek megadatik az a lehetőség az életben, hogy embereket ismerhet meg. :) És ez által kapcsolatokat hozhat létre. Természetesen minden embernél más más kapcsolat alakulhat ki.
Nekem most jött el az a pont mikor egy zseniális kapcsolatot sikerült kialakítanom olyasvalakivel akit hihetetlen módon megkedveltem talán lehet már meg is Szerettem. :$:)
Egyszerűen egy fantasztikus ember akivel boldog vagyok ha vele vagyok, boldog vagyok ha csak rámnéz! Fantasztikus egyén. :) 
 A Hétvégén csak tömören írnám le....hizen biztosan akad olyan ember is aki nagyon nem kiváncsi h mik történtek ki kiváncsi Szoljon hozzááá!!!! :) ;) 
"A Hétvége..." Fantasztikusan sikerült kellemes perceket, órákat, napokat tölthettem el társoságában...És fantasztikus Pillanatok voltak amiket megvalósítottunk és amiket megcsináltunk....:) Ezúton is szeretném neki megköszönni és mindazoknak kik Támogatnak é nem csak azzal, hogy ott vannak mellettem minden nap hanem azoknak is kik elolvasság a Blogomat vagy éppen a mixemet meghallgatják és Tesz rá egy "LÁJKOT" és mindazoknak akinek köszönhetem a családiállapotom megváltozására kapott 19 LÁJKOT!!! 
És mindenkinek ki nem feljetett el és még ha nem is látom nap mint nap de gondol a másikra!!! :))))) 
Szeretném megköszönni azoknak is az eddigi és még Remélhetőleg várható támogatást kikkel már nem az első \m/ Metál \m/ bulin vehetek részt....az-az "Az Andro pólós különítményeknek" :) akikre Bármikor számíthatok! 
És köszönöm mindazoknak kiknek segítségével idáig eljutottam és remélem tovább is eljutok. :) 


Hatalmas RESPECT :) :$ :)
Köszönöm!!! 
Elérhetőségek: 
www.facebook.com / Zoltán Balogh
http://twitter.com/#!/Zolikaee
Kövessetek, hogy bepillantást nyerjetek a mindennapjaimra!!! ;) :) 

És a mix Link sem marad el nektek! :) 
Saját editem egy számomra fantasztikus zenén: www.youtube.com/watch
e meg itten a mix: www20.zippyshare.com/v/37996492/file.html

Ui: Editem letölthető Zippyshare -ről :) link: www24.zippyshare.com/v/30706238/file.html 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zolikaee.blog.hu/api/trackback/id/tr442495525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása