Twitter

Twitpic / Photo&Video

Update

Szeva new Blogom!!! Erre a váltásra lehet csak nekem volt szükségem...:) De ez a legkevesebb most...:) valahogy úgy vettem észre ez a blog praktikusabb és gyorsabban fejlődik, viszont nem kizárt részemről, hogy nem folytatom a másikat :) még véltlenül sem kizárt..Bár ebben igen csak más dolgok lesznek benne...és éppen ezért lehet ennek a linkjét kevesebbet fogjátok látni...:) :D De igérem, hogy megpróbálok minnél érdekesebb storykat és dolgokat megírni nektek :) :D ;) Egyenlőre ennyit... és nagyon örülök azoknak kik eddig is olvasták a Blogomat köszönöm a visszajelzéseket és a támogatásokat. :) nagyon jól esik. üdv. Zoli Pápá

videóim

Köszönöm

2011.07.01. 19:35 | Zolikaee | Szólj hozzá!

Üdvözlök Minden Kedves Barátomat!

Most kifejezetten arról szeretnék szót és mondatokat ejteni, ami számomra nagyon fontos.

Tisztában vagyok azzal, kikkel, hosszabb kikkel rövidebb ideje vagyok együtt és ismertek engem, annyit szeretnék veletek tudatni, hogy mennyi mindent értem el veletek.
Tudom és Tisztában vagyok azzal is, hogy van, kinek ez tetszik, van kinek nem, hiszen ez alatt a rengeteg idő alatt sok-sok változáson vettem részt.
És van, mikor negatívan érint, hogy ilyen irányban változtam… és van mikor pozitívan.
És nekem is fáj és nekem sem kellemes az mikor látom rajtatok, hogy valami épp rosszul sikerül vagy rossz irányban haladok és titeket is nyomaszt.
Viszont annyi mindent köszönhetek, nektek annyi pozitív élményem van veletek, hogy ma elhatároztam ezt nyilvánosan is Meg Szeretném Köszönni nektek és elnézéseteket szeretném kéni, ha bármilyen szinten is rossz irányba haladnék szerintetek.

Viszont szeretném köszönetemet mondani annak az illetőnek kivel sokat buliztam régebben Székesfehérváron majd később sok-sok irányban az ország bármely részén.
És neki köszönhetem azt is, hogy régebben soha nem gondoltuk azt, hogy ennyire jóba leszünk, viszont amit tudok, hogy akkor sem és most sem hagy cselben és ezt én se tenném.
Amiben csak lehet, számíthatok rá és ő is rám. Köszönöm.

A következő illető a többiekhez képest igen csak fiatal a kapcsolat, viszont amit elmondhatok Ő áll hozzám testileg és lelkileg a legközelebb jelen pillanatban.
Mikor megláttam Kelenföldön egy aranyos mosolygós fiatalos csinos leányzót láttam benne és márt akkor megfogott a mosoly a nevetése a vidámsága. Szerintem nem árulok el nektek nagy titkot, hogy Ő nem más, mint aki teljes szívemből szeretek. Köszönöm,

hmm… a következő illető vele igen furfangos volt a találkozás és a kapcsolattartás, hiszen volt osztálytársam régebben és ott ismerkedett meg a baráti körömmel.
Elmondhatom, hogy mai napig meg van az a bögre, amit tőle kaptam karácsonyra egy szép kis oroszlán van az elején.
Kicsit csened kicsit vissza fogott viszont bulizni ugyan annyira jól tud, mint régebben.
És kifejezetten örülök, hogy egyik legkedvesebb barátomat támogatja a jövőben. Köszönöm

A következő illető(k) őket szándékosan mondanám többes számba, hiszen Őket mondhatnám, hogy együtt ismertem meg igazán. Viszont külön-külön sem egyszerű esetek. Mindenkinek megvannak a saját kis programjaik és nekik is megvannak.
Természetesen nagyon örülök, hogy elég sokszor megkérnek arra, hogy tartsak velük hiába idősebbek én nagyon szeretek velük együtt bulizni vagy éppen kikapcsolódni.
A legutóbbi kiruccanáshoz is kellemes emlékek fűznek a Balaton partján fekvő Balatonfüred városában voltunk éppen…
Hatalmas volt és nem is tudom, hogy mennyi pozitív élménnyel gazdagodtam tőlük.
És azt kel mondjam sok mindent meg is tanultam és szeretnék velük tölteni sok ilyen vidám kikapcsolódást. Köszönöm nekik is

És a következő illető(k) viszont teljesen máshonnan sikerült megismernem és nagyon örülök, hogy ennyire jó barátságos kapcsolat alakult ki velük pedig nem mondhatom azt, hogy a szomszédomban vannak. Viszont tudom, hogy bármikor tudok velük egy kellemeset beszélni vagy éppen bulizni akár Miskolcon is.
De egy beszélgetés szempontjából is vevők a dologra. És ők is szívesen segítenek.
Köszönöm nektek is

Mindezt úgy éreztem muszáj veletek megosztanom. Ennek semmi hátsó szándéka nincs
egyszerűen nem biztos, hogy tudok elegendő időt szakítani rátok
és ezzel is azt szeretném tudatni felétek, hogy nem felejtek, ha rosszat tettem javítani fogok, és sok jót szeretnék tenni a későbbiekben.
Elnézést nem szeretnék kérni bármi rosszat tettem, hiszen az márt elmúlt és csak a jövő, amit mi alakíthatunk nem pedig a múlt.
Inkább Köszönetet szeretnék mondani nektek, hogy olyan emberek vagyok, amilyenek vagytok és, hogy veletek annyi jóban és persze rosszban volt részem, de jó érzéssel tölt el mindezeket felemlíteni és tovább haladni.

  Köszönöm!!! :)

   

A bejegyzés trackback címe:

https://zolikaee.blog.hu/api/trackback/id/tr553030969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása