Twitter

Twitpic / Photo&Video

Update

Szeva new Blogom!!! Erre a váltásra lehet csak nekem volt szükségem...:) De ez a legkevesebb most...:) valahogy úgy vettem észre ez a blog praktikusabb és gyorsabban fejlődik, viszont nem kizárt részemről, hogy nem folytatom a másikat :) még véltlenül sem kizárt..Bár ebben igen csak más dolgok lesznek benne...és éppen ezért lehet ennek a linkjét kevesebbet fogjátok látni...:) :D De igérem, hogy megpróbálok minnél érdekesebb storykat és dolgokat megírni nektek :) :D ;) Egyenlőre ennyit... és nagyon örülök azoknak kik eddig is olvasták a Blogomat köszönöm a visszajelzéseket és a támogatásokat. :) nagyon jól esik. üdv. Zoli Pápá

videóim

Hatalmas hétvége

2010.11.21. 23:26 | Zolikaee | Szólj hozzá!

 szeva!! \m/

Egy hatalmas Hétvégéről számolhatok be nektek. 
Iszonyatosan nagyot partyztunk. És ráadás, hogymilyen arcokkal....Ezúton is szeretném megköszönni a szép kis társoságnak a kocsiban, hogy Velük tarthattam és velük tombolhattam mind az autóban és mind Gyomaendrődön és Szennyesen!!!!
Hatalmas volt!
Külön szeretném megköszönni Krisztina ismerősömnek, hogy elert velünk jönni és jól érezhette magát remélem ott hátul a két srác között...!!!
Köszönöm Fecónak is ki haza jött Londonból és egyből belevágott egy hatalmas utazásnak ...
Hiszen 511 km-t tettünk meg most Andro zenéjért és a Metálért....hatalmas volt!!! \m/ :) 
Első megállónk Velencéről való indulás Budapest - Budaörs (Tesco) ott megvolt minden aminek kellett lennie....mellékhelység vásárlás...majd goo a leányzóért....hiszen már biztosan várta, hogy milyen is valójában egy Andron bulizni...:D és Felvettük a Népligetnél Budapesten....majd irány a Benzinkút autó megtankolva....Let's go irány az M5-ön keresztül Kekszmenyét fele véve az irányt...persze az M5-ön sem maradt el a hülység na meg a megállhatnék...:D de haladtunk első Célunkhoz....Békés megye - Gyomaendrőd éjjfélre lenn kellett lenni....ami össze is jött teszem hozzá éppenhogy. 23:58 percre estünk be az ajtón :D :) de ez alattt még leértünk hatalmasat partyztak a srácok és az az egy szem leányzó is...:D én meg kényszerhelyzetben elég sokszor elkapott a hév...h bulizni akarok....és nem maradt el az ugrálás nekem sem a kormánykeréknél vezetés közben. :) =) a köd nem kellett volna de ez van....:/ Gyomaendrődön megérkezett 8 perc késéssel Andro....:D és társai...:D Szerintem minden bizonnyal meglepődött, hogy képesek voltunk elmenni Velencéről - Gyomaendrődre....:D és látszott is vami ilyesmi az arcán :D :P :D Iszonyat jóóóóóóó volt nagyon jól éreztük magunkat...Megismerhettem kit már több Andros buliban láttam a sofőrt..persze Andro sofőrjét...iszonyat jóó arc őő is!!! :D :)))) Majd felajánlottam aminek szívből örültünk mindannyian, hogy lekísérhetjük őket Szennyesre ;) követtük őket....Hatalmas volt az is...:D főleg Szarvas  és Szennyes közötti kitérőnk egy mellékhelységre csoportosan mindenki :D :) 
Majd Szennyesre érve sem volt semmi a dolog én egy kapu bejáróra parkoltam amihez semmi közöm nem volt ...:D de nem foglalkozva vele...kiszáltunk és otthagytuk a kocsit lenekéssünk Androról :D Mentünk és csapattuk a Metált \m/ majd haza fele egy olyan útvonalon mentem Szennyesen belül amire azt mondta nekem egy ismerősöm, h "hozzánk soha nem találsz el Szentesen" hehe most egyből sikerült...:D irány volt Szennyes Tesco majd ott is kiállatkodtuk magunkat és a next stop már csak Budapest volt...szinte...de a gép közbeszólt....megkellett itatni olajjal :D :) De ez után már csak Budapest maradt hátra...:) mire beértünk már világos volt....:D :) majd irány M7 Velence és mire haza értem negyed 8 és full világos :) 
nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki ott volt és együtt bulizhattunk velük hatalmas volt nagyon jól éreztem magam velük!!!!! Köszönöm mindenki nevében Andronak "Andro bácsinak" a metál adagunkat :D :) xD 
köszönöm az utazó személyzetnek, hogy kibírták mögöttem mellettem az utazást!!! :D: )

Cserében postolnám az első zenei vágásom eredményét és elérhetőségét , hallgathatóságát, letölthetőségét :)
link: http://www24.zippyshare.com/v/30706238/file.html
és megcsodálható itt is: :) 


köszönöm köszönöm mindenkinek az eddigi visszajelzéseket a Bloggal kapcsolatban nagyon jól esnek és nagyon jól jönnek!!! További kellemes perceket és időtöltést!! :) 

good night! ;)))

A bejegyzés trackback címe:

https://zolikaee.blog.hu/api/trackback/id/tr682464318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása