Twitter

Twitpic / Photo&Video

Update

Szeva new Blogom!!! Erre a váltásra lehet csak nekem volt szükségem...:) De ez a legkevesebb most...:) valahogy úgy vettem észre ez a blog praktikusabb és gyorsabban fejlődik, viszont nem kizárt részemről, hogy nem folytatom a másikat :) még véltlenül sem kizárt..Bár ebben igen csak más dolgok lesznek benne...és éppen ezért lehet ennek a linkjét kevesebbet fogjátok látni...:) :D De igérem, hogy megpróbálok minnél érdekesebb storykat és dolgokat megírni nektek :) :D ;) Egyenlőre ennyit... és nagyon örülök azoknak kik eddig is olvasták a Blogomat köszönöm a visszajelzéseket és a támogatásokat. :) nagyon jól esik. üdv. Zoli Pápá

videóim

Kapcsolatok

2011.04.07. 23:49 | Zolikaee | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Remélem ismételten sikerült egy érdekes témával beszámolnom.
Ez most nem lenne más, mint a kapcsolatok.
Még pedig azért emeltem ki ezt a részt, mert annyi rossz de persze jó kapcsolat van.
De aki ismer az tudja, hogy ennek is kiváncsi voltam mi az oka? :)

Na de, hogy valójában kinek milyen a kapcsolat vagy éppen kinek mit jelent egy jó kapcsolat?
 - Sok embert ismerek párkapcsolat terén ezek között pasit és nőt egyaránt és a korosztály is igen változó nem csak fiatalokat hanem idősebbeket is ismerek.
Viszont figyelembe veszem a statisztikát is, és igen el tud szomorítani. ;(
Tragikus, hogy mennyire anyagias lett a mai világ, persze ez részben érthető. Viszont a szerelem szerintem nem a pénzben Keresendő.
De most kicsit boncolgatom a főbb részeket ki mért keres magának párkapcsolatot az emberek 75-80% szerint (Magyarországon) 
 
Ez most kb így néz ki, hogy anyagi biztonságot keresnek és mind a két fél a másikban keresi ezt de ez korban nem a fiataloknál fordul elő hála :)) 
Viszont nagyon sokan kiutat keresnek és megnyugvást, biztonságot a másikban. A mindennapok támadásai elől, gondolok itt a sulira munkára vagy éppen munkanélküliségre. :( 
És nézzük mi az ami még itt van a kapcsolatok terén és most piit a tizenévesekről beszélek hiszen ott szerintem most hatalmas kavarodások vannak léteznek.
Gondolok itt a fiatalok Facebook-os dolgaira ez a ""kapcsolatban"", ""egyedülálló"", ""Bonyolult kapcs."" ezzel nem is lenne probléma hiszen ezek az opciók ez természetes.
viszont az nem egészen természetes, hogy 2-3 naponta látom ugyan annál a személynél ezeket váltakozni. Szerintem ez nem természetes de ez az egyéni véleményem. 
Bár, hogy őszinte legyek igazán kiváncsi lennék arra valójában milyen az ilyen kapcsolat ami egy két nap után megjavul? 
- nyernek a lottón és azért vagy egy nagy sex mellett minden elrendeződik? :)
na és most, hogy megemlítettem a sex-et. Én ebben látok némi kis hibát az országban a tinik körében első sorban. Gondoljunk bele vannak olyan emberek kik azért nem maradnak a másikkal mert vele nem jó a sex vagy mert nem tud csókolózni....aham értem én ezeket de egy 13-4-5-6-7 éves hol legyen még maximális az ágyban??? Még iszonyat messze van ahoz, hogy ott maximálisan teljesítsen. Ja de teszem hozzá az nem zavarja a párját ha az egyik szeme sír a másik meg haj az utcán. csak az, hogy milyen az ágyban. És akkor meg ne szólaljon mert lehet a TSZ elnök integet a szájából egy kapával. Lehet, hogy nem csak a sex centrikusságot és a kinézetre kéne nézni hanem, hogy milyen Etikettel rendelkezik, illemmel. 
Persze ez sokaknak tök 8....
Most engem sem zavar, hogy ilyenek a tinik...de hogy nekik nem lesz munkájuk az biztos ha csak nem vállakozók lesznek de ott is inkább a barkácsolás terén mert megszólalni nem tudnak az tuti biztos. 

Na de ezt a kapcsolat részt lezárom inkább bújjunk bele egy picit. : ] 

Kinek mi a jó kapcsolat? 
Sokan mondják, hogy boldogok....- aham és mit jelent nekik a Boldogság szó? 
Heti egy veszekedés esetleg két hetente 1 veszekedés.... - hmmm ez tényleg nagy boldogság. És ez így jó? Tökéletes. 

Akkor én most megkérdezném tőled is NEKED mit jelent a Boldogság szó egy Párkapcsolatban? 

 Személyszerint amit nekem jelentene, hogy nincsenek veszekedések hiszen szerintem csak ott vannak veszekedések ahol ezt nem tudják megoldani elkerülni a veszekedés forrásait. Vagy ha márt van baj akkor nem tudják kezelni és megy a tányér dobálás.
Na de hogy mit is jelent ez számomra. 
Nekem minden féle képpen azt, hogy a veszekedést a lehető legnagyobb ívben elkerüljem...a Maximális BIZALOM megadása a partneremmel szemben hiszen ő is ezt várja akkor el tőlem. És a Maximális a lehető legnagyobb Őszinteséget nyújtani a Párommal szemben, hiszen ha ez a kettő meg van akkor biztos elkerültem a veszekedés veszélyét. 
De ezen felül nekem a Boldog kapcsolatot még a folyamatos együtt eltöltött pillanatok élmények jelentik a közös Programok kitartás a másik mellett ha a páromnak éppen rossz hangulata van vagy rossz kedve. Segíteni neki ha éppen vami nem megy neki elsőre. Mellette lenni jóban rosszban egyaránt és nem csak akkor mikor cukrot osztogatnak. :)

Rossz kapcsolat: 
a bizalom eljátszása minden bizonnyal nagy vitákhoz vezethet a későbbiek folyamán ez biztos, lehet ez ( megcsalás, hazugság, bizalmatlanság, tuzott féltékenység...stb)
jó persze ez a kinek mi a megcsalás ez más storyt igényel... :) 


Nos ez a téma lehet nem volt túl hosszú viszont remélem aki elolvasta kicsit belegondolt a mai jelenbe. 
Ami nagyon jó hír számotokra kedves olvasók, mint látjátok sok sok új dolgot hoztam létre a BLOGOMON. látható lett ( Twitter, Facebook, Twipick, Soundclud ) és majd még szeretném folytatni a sort. Amennyiben ez tetszik valakinek tudjátok, hogy el lehet eérni és szívesen segítek neki tanácsot adni, hogy is lehet beállítani mindezt. :) 
És továbbra is kinek tetszik a Blog nyugodttan ajálja tovább MÁSOKNAK és várom továbbra is a visszajelzéseteket. :) 

köszönet a kitartásért! ;]

Üdvözlettel: Zoli 

A bejegyzés trackback címe:

https://zolikaee.blog.hu/api/trackback/id/tr442808495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása