Twitter

Twitpic / Photo&Video

Update

Szeva new Blogom!!! Erre a váltásra lehet csak nekem volt szükségem...:) De ez a legkevesebb most...:) valahogy úgy vettem észre ez a blog praktikusabb és gyorsabban fejlődik, viszont nem kizárt részemről, hogy nem folytatom a másikat :) még véltlenül sem kizárt..Bár ebben igen csak más dolgok lesznek benne...és éppen ezért lehet ennek a linkjét kevesebbet fogjátok látni...:) :D De igérem, hogy megpróbálok minnél érdekesebb storykat és dolgokat megírni nektek :) :D ;) Egyenlőre ennyit... és nagyon örülök azoknak kik eddig is olvasták a Blogomat köszönöm a visszajelzéseket és a támogatásokat. :) nagyon jól esik. üdv. Zoli Pápá

videóim

van, volt, lesz?? (exclusive)

2010.12.05. 22:27 | Zolikaee | Szólj hozzá!

Hello!

Exclusive Blog!

Van egy ember aki egy különleges személyiséggel rendelkezik. Kit nem most ismertem meg hanem még a nyáron. 
De nem keveset beszélgettem az illetővel a nyárfolyamán szinte minden este kivéve a nyár végét. Nagyon sok mindent megbeszéltünk akkkor olyanokat is amit nagyon kevés emberrel oszt meg az ember. 
Eszméletlen jót lehet vele beszélgetni, hülyülni, viccelődni....és lemerem fogadni bulizni is. Amiket eddig hallottam ;)
Jelen pillanatban az illető egyetemista Budapesten. És nagyon jó és Reális rálátása van az életre. ;)
Remélem ez továbbra is fennmarad benne. :)
Volt egy nap mikor összefutottam vele Bp-n teszem hozzá kapcsolatban van!
A félreértések elkerülése végett :)
De egy iszonyatosan jóó fej aranyos embert ismerhettem meg benne....kivel aznap nagyon jót beszélgettünk sétáltunk....és nem utolsó sorban ökörködttünk...:D :) 
Nagyon örülök, hogy vannak még ilyen emberek kik nem feljetik el a másikat és ha van egy kis ideje még akkor is ha kapcsoltban van gondol a másikra :) 
Remélem én is ilyen lehetek majd mint ő!!!
Szeretnék én is a mostani kapcsolatomban ugyan úgy találkozni ezekkel a fantasztikus emberekkel...:) 
Kösönöm Neki, hogy segít és támogat és ha rossz kedvem volt vagy valami nem jött össze még a nyáron vagy bármikor...ő segített pozitívan látni továbbra is a dolgokat. :) 
köszönöm. :) 
 Kívánok neki is sok sikert az életben!!!!
Kedves Nikolett Horváth :D :) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zolikaee.blog.hu/api/trackback/id/tr902495617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása